سرویس و نگهداری

ماهانه بیش از صد سرویس آسانسور و پله برقی در سطح شهر مشهد توسط پرسنل ما انجام می شود

ماهانه بیش از صد سرویس آسانسور و پله برقی در سطح شهر مشهد توسط پرسنل ما انجام می شود​

شروع قیمت از ماهانه صد هزار تومان

اگر از طریق سایت اقدام به قرارداد سرویس و نگهداری کنید شامل تخفیف یک ماه سرویس رایگان می شوید.

سرویس و نگهداری آسانسور و پله برقی

مزایای سرویس و نگهداری آسانسور بصورت دوره ای

مدیران ساختمان، مراکز اداری و تجاری با سرویس به موقع و منظم آسانسور می توانند به مزایا زیر دست پیدا کنند: تضمین ایمنی کاهش امکان خرابی، نقص فنی و تعمیر آسانسور افزایش محسوس طول عمر آسانسور اطمینان خاطر بیشتر مشتریان نسبت به عملکرد و سلامت آسانسورها

سرویس و نگهداری آسانسور بر اساس چک لیست سندیکای آسانسور و پله برقی ایران

تمامی آسانسورها، به یک بازرس نیاز دارند تا بتواند تست‌های ایمنی ماهیانه و سالیانه را انجام دهد و سلامتِ آسانسور را تضمین کند. همه‌ی آسانسورها باید به صورت دوره‌ای مورد بازرسی قرار بگیرند که این بازرسی بخشی از برنامه‌ی نگهداری پیشگیرانه است که توسط متخصصین انجام می‌گیرد. ضمن اینکه سوابق حاصل از این بازرسی‌ها باید حفظ و مکتوب شود تا بعدها در صورت بروز مشکل، به طور دقیق بررسی شود. حضور سرویس‌کار آسانسور برای بررسی کلیه‌ی اجزای آسانسور ، تنظیم برخی اجزا و کنترل عملکرد مکانیکی و سرعت آسانسور الزامی است. شرکت آسانسور پیشگامان آسانبر سپهر سناباد پی اس لیفت PS Lift با انعقاد قرارداد سرویس و نگهداری آسانسور و بیمه کامل آن، ماهیانه و به صورت زمان‌بندی‌شده، مبادرت به سرویس، تعمیر آسانسور بر اساس چک لیست ارائه شده سندیکای آسانسور و پله‌برقی ایران می‌نماید.

سرویس و نگهداری آسانسور

برخی از آسانسورها در دهه‌های گذشته بسیار حادثه‌ساز بوده‌اند و سالیانه چندین تن جان خود را به دلیل نقص در عملکرد آسانسورها از دست داده‌اند. این اتفاق‌ها باعث شد تا ذهن مسئولین درگیر این موضوع گردد و پس از بررسی‌های فراوانی متوجه شوند که دلیل بسیاری از این حوادث با سرویس و نگهداری آسانسور رابطه مستقیمی دارد و بسیاری از آسانسورها به دلیل برخوردار نبودن از سرویس مناسب و به موقع، خطرساز شده‌اند. آسانسورها در طول عمر خود، به سرویس و نگهداری احتیاج دارند و در صورت سرویس به موقع و نگهداری ادواری آن‌ها، ممکن است هیچ‌گاه نیاز به تعمیر آسانسور نداشته باشد. پی اس لیفت PS Lift یکی از شرکت‌های برتر ارائه‌دهنده‌ی تولید و ساخت آسانسور، نصب و راه اندازی آسانسور، تزئینات و بازسازی آسانسور، تعمیر آسانسور است که با همکاری با افراد فنی و ماهر، خدمات خود را به بهترین شکل به مشتریان خود ارائه می‌دهد. مفتخریم که توانسته‌ایم به سطح مطلوبی از رضایت مخاطبانمان دست یابیم و جایگاه خود را در این صنعت تثبیت کنیم.

الزامات تست آسانسور

تست و سرویس آسانسور، نیاز به استفاده از تجهیزاتی مانند فشارسنج، مولتی‌متر، آمپرمتر و سایر تجهیزات تخصصی دارد که توسط نیروهای فنی به کار می‌رود. فرد متخصص باید سیم‌کشی برق، جعبه‌های کنترل و مدارهای الکتریکی را با این دستگاه‌ها آزمایش کرده و یافته‌های خود را در یک لیست ثبت نماید. آسانسور باید از نظر سرعت، تهویه و کارکردِ صحیح مورد بررسی قرار بگیرد.

هر آن چیزی که از سرویس آسانسور نیاز دارید

سرعت و هزینه‌ی مقرون به صرفه

سرعت و هزینه‌ی مقرون به صرفه

بخش تعمیرات PS Lift به گونه‌ای طراحی شده است كه مشکلات پیش‌آمده برای یک آسانسور، با سرعت و هزینه‌ی مقرون به صرفه‌تری برطرف شود. هدف ما این است که با ارائه‌ی خدمات عالی و به موقع به مشتریان خود، اطمینان لازم را به آن‌ها بدهیم، میزان تماس‌های مربوط به اعلام خرابی‌ها را کاهش دهیم و رضایت شما را که بزرگترین دارایی ماست، حفظ کنیم.

خدمات ما یک سرمایه‌گذاری بلندمدت است که به طور خاص برای رفع مشکلات آسانسور قبل از بروز، طراحی شده و از خرابی و تعمیرات گران‌قیمت آسانسور که در آینده ممکن است به‌وجود بیاید، جلوگیری می‌کند. در صورت بروز مشکل، تعمیرکار آسانسور ما موارد را به طور دقیق بررسی کرده و به مشتریان بازگو می‌کنند. مشتریان می‌توانند با توجه به نوعِ مشکل، تصمیم بگیرند که چه اقداماتی را برای رفع مسئله انجام دهند.سور هم‌اکنون در دسترس شماست!

این سایت سندیکای آسانسور و پله برقی ایران و خدمات وابسته است.

نمونه قیمتهای سرویس و نگهداری

سرویس خود را انتخاب کنید

یک قیمت باور نکردنی

فقط و فقط

50هزار تومان

هر توقف

همین الان تماس بگیرید و یک ماه سرویس و نگهداری رایگان هدیه بگیرید.

PishGaman Asanbar Sepehr Sanabad (PS Lift)